Opis
Lista “To Do” dla nowego Klienta (osoba fizyczna) z KSeF – wersja od 27.11.2023r.
Kiedy nowy klient decyduje się na współpracę, Biuro Rachunkowe musi wykonać szereg czynności:
- wypełnić różne deklaracje,
- powysyłać różne pisma,
- przygotować komplet dokumentów klientowi do podpisu.
Wszystkie powyższe czynności zostały wypunktowane i zebrane w jedno miejsce. Spisałyśmy na kartce, aby nigdy o niczym nie zapomnieć i grzecznie odhaczamy za każdym razem. Wyszło nam około 40 różnych czynności!!! Są one wymienione w liście TO DO.
Do kompletu polecamy zakup naszej ankiety dla klienta, zawierającej jego wszystkie oświadczenia.
Ta lista TO DO jest częścią naszego PAKIETU. Jeżeli myślisz o zakupie również innych naszych produktów, to sprawdź ten PAKIET – może wyjdzie korzystniej cenowo. ?
Format: DOCX (do edycji), PDF
Monika –
Monika
07.03.2021
Jakiś czas temu kupiłam u Was “Kwestionariusz dla osób fizycznych” i “Listę TO DO” dla osób fizycznych i niesamowicie mi ułatwiły pracę. Dzięki kwestionariuszowi mam wszystkie informacje odnośnie klienta w jednym miejscu i nie muszę się o wszystko pytać. Przesyłam kwestionariusz i już wszystko wiem. Prosty formularz, a niesamowicie ułatwia pracę. Bardzo wszystkim polecam