1. SZKOLENIE odbywa się poprzez program ClickMeeting. Zaproszenie na szkolenie jest rozsyłane osobnym mailem z ClickMeeting na maila podanego w zamówieniu. W przypadku braku maila, prosimy również o sprawdzenie SPAMU i innych zakładek. Pamiętaj, aby przy składaniu zamówienia dokładnie sprawdzić podany adres e-mail. Jeśli mail będzie błędny nie otrzymasz od nas potwierdzenia zamówienia i maila z zaproszeniem do szkolenia.
2. W zaproszeniu wskazany będzie link do szkolenia oraz unikalny token dla każdego uczestnika. Działa to, jak bilet — tylko zaproszone osoby mogą uczestniczyć w wydarzeniu, a na wskazany token może wejść tylko jedna osoba.
3. Jeżeli dołączycie wcześniej niż zaplanowane rozpoczęcie, każda osoba próbująca przyłączyć się do szkolenia trafi do POCZEKALNI. Następnie po rozpoczęciu szkolenia automatycznie dołączycie do szkolenia. W przypadku szkolenia kamery i mikrofony uczestników są automatycznie zablokowane.
4. Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce internetowej, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera oraz Yandex. Uczestnicy mogą dołączyć do wydarzenia poprzez przeglądarkę na urządzeniach mobilnych. Instalacja aplikacji nie jest wymagana, aby dołączyć do pokoju webinarowego.
5. W dniu szkolenia należy kliknąć w link, który będzie znajdować się w zaproszeniu. W kolejnym kroku nastąpi przekierowanie do strony ClickMeeting, gdzie trzeba będzie podać swoje imię i adres e-mail oraz token podany w zaproszeniu. Poniżej przykładowy wzór zaproszenia, na którym znajdują się wszystkie niezbędne dane wraz z przydanymi wskazówkami do uczestniczenia w szkoleniu m.in. jak sprawdzić połączenie lub jak dołączyć do spotkania.
6. Zapraszamy również do obejrzenia krótkiego tutorialu pokazującego, jak zalogować się na szkolenie: https://www.youtube.com/watch?v=BCq6KzIVhdo
O co warto, abyście zadbali przed szkoleniem:
- Zadbajcie o stabilne łącze.
- Zorganizujcie sobie wygodne miejsce.?
O co warto, abyście zadbali podczas spotkania:
- Bądźcie punktualni.
- Jeżeli ktoś straci połączenie, prosimy, aby dołączył jeszcze raz poprzez ten same dane podane w zaproszeniu.
- Jeśli pojawią się problemy techniczne – piszcie na chat na platformie ClickMeeting lub na maila: sklep@ksiegowerewolucje.pl
Dziękujemy za uwagę i do zobaczenia.?
Natalia i Karolina