Opis
Szkolenie bez kija w d**** o Kodeksie karnym skarbowym.
Zapraszamy Cię na szkolenie o Kodeksie karnym skarbowym, czyli za co odpowiada, a za co nie właścicielka Biura Rachunkowego.
Zagadnień jest mnóstwo, więc jak zwykle ciśniemy sam konkret, bo nie ma co przynudzać. 🙂
Powiemy co zrobić m.in. gdy:
- trzeba podpisać czynny żal i nie wiadomo kto ma to zrobić – księgowa czy klient,
- klient nie nabił na kasę sprzedaży, a księgowa to odkryła miesiąc później,
- pracownik Biura Rachunkowego po terminie wysłał PIT,
- klient wymusza na księgowej ujęcie w kosztach Termomixa i garnituru, a księgowa uważa, że nie można,
- trzeba wysłać czynny żal i nie wiadomo jak to zrobić – epuapem, listem poleconym czy jeszcze jakoś inaczej,
- klient chce mieć dobry wynik finansowy i prosi o nieksięgowanie pewnych kosztów,
- klient zleca księgowej wystawianie za niego faktur sprzedaży,
- mamy wezwanie do US i grozi nam mandat, a nie czujemy się nic, a nic winne.
Omówimy, do jakich sytuacji stosuje się przepisy KKS.
Podyskutujemy o tym czym jest umyślność i jej brak i czy w księgowości liczą się dobre chęci.
Zastanowimy się, czy zmienia się coś jak nie mamy z klientem umowy, a deklaracje podpisuje on sam i czy wykroczenie skarbowe się przedawnia.
Nie zabraknie też podpowiedzi jak poradzić sobie z klientem, który mimo miliona maili o zmianach w split payment, nadal płaci faktury z pominięciem tego mechanizmu.
A wszystko to podczas wypasionej, mega konkretnej rozmowy z naszym super ekspertem p. Tomaszem Gzelą – prawnikiem, specjalistą KKS.
Mówimy zrozumiałym językiem i pracujemy na przykładach, bo naszym celem jest to, aby każdy zrozumiał, o co w tym strasznym KKS chodzi i mógł je potem zastosować w prawdziwym życiu. Bo teoria teorią, ale to na praktykę stawiamy najmocniej!
To szkolenie możesz obejrzeć wraz ze swoimi pracownikami w dogodnym dla Was czasie.
Nastaw się na samo mięcho, bo my nie owijamy w bawełnę. Mówimy jak jest. Bez kija w d****.
Szkolenie ma charakter WEBINARU. Szkolenie odbyło się na żywo 28.04.2021r. Po zakupie dostaniesz gotowy link do obejrzenia na YouTube (ważny dwa miesiące od momentu dokonania zakupu). Czas trwania szkolenia to dwie godziny i 30 minut wraz z sesją pytań.
Zapraszamy
Natalia i Karolina
Aleksandra –
Było bardzo dobrze merytorycznie! Trudne sprawy wytłumaczone zrozumiałym językiem. Dziękuje❤️
Paulina –
Oj działo się działo 🙂 łeb pęka, a tu PITy trzeba liczyć. 😉
Wioletta –
Też jestem bardzo zadowolona z dzisiejszego szkolenia! Dziękuję????
Emilia –
Szkolenie jak zawsze meeega.
Kasia (zweryfikowany) –
Super szkolenie. Ważne, że nie możemy odpowiedzialności przerzucić na klienta. Ale on o tym wiedzieć nie musi.???? Pan Tomek rewelacyjny! Dziękuję!!!
Asia (zweryfikowany) –
Bardzo fajne szkolenie???? ja już wcześniej też brałam udział w szkoleniu Pana Tomasza dotyczącego procedur AML, dlatego wiedziałam, że warto????????????????. Polecam szkolenie i czekam na następne. Dziękuje Natalia Gorczyca za super pytania i poświęcony czas.????